Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Řízení vztahů se zákazníky

Řešení Allium Microsoft Dynamics CRM jsme vytvořili jako prostředí pro evidenci a správu veškerých zákazníkem vnímaných aktivit, které souvisí s jeho produktem či službou. Patří sem ukládání informací o osobních jednáních, kontaktech, reakcích na off-line a on-line marketing a samozřejmě o samotném produktu (včasnost dodání, kvalita dodávky, reakce na reklamaci). 
Systém jsme postavili na platformě MS Dynamics CRM, v současnosti používáme Dynamics 365 rozšířený o vlastní ověřené řešení Sales Support System. Samotnou implementaci provádíme na základě dlouhodobě vyvíjeného know-how, které respektuje potřeby našich klientů.

Co vám CRM systém přinese

Organizaci obchodních aktivit,

sledování potenciálu klientů, evidenci údajů o klientech a dodavatelích

Integraci

e-mailové a telefonické komunikace včetně její evidence

Možnost provádění marketingových aktivit

jako rozesílání newsletterů nebo tisk dopisů

Napojení na e-shopy, weby, portály

nebo integraci s ekonomickými a dalšími systémy

Podporu servisních aktivit

a  sledování servisních zásahů

Práci s dokumenty,

které přijímáte nebo posíláte klientům

Nechte si řešení odprezentovat od produktového manažera

Dostupná funkcionalita

Tvorba nabídky

Tento aktivní proces v našem CRM systému podporujeme pomocí hned několika nástrojů. Vedle telefonického a direct mailového oslovení je jím časové plánování činnosti obchodních zástupců, analýza činnosti ve zprávách z jednání nebo nabídkové řízení.

Zdokonalení nabídky

Zachycení vývoje a úpravu vlastní nabídky naše řešení zajišťuje prostřednictvím analýzy dotazů přicházejících na help-desk, analýzy ztracených obchodních příležitostí nebo zpracováním zpráv servisních techniků ze servisních zásahů.

Automatizované zpracování dat

Software přijímá, produkuje a ukládá data o zákaznících, obchodní komunikaci, osobních schůzkách, návštěvách webových stránek nebo kamenných obchodů. Současně sbírá veškeré reakce, citáty, komentáře a stížnosti. Při sledování vývoje zákaznické loajality a ziskovosti vede veškerá evidence aktivit k přirozenému učení uživatele systému a přizpůsobení zákazníkovi.

Je řešení MS Dynamics CRM něco pro vás?

Poptejte prezentaci produktu

Kontaktujte nás

<strong>Zdeněk Opršal</strong> product manager
Zdeněk Opršal product manager