Office 365

Microsoft Office 365 představuje řešení, které kombinuje nejmodernější nástroje pro práci z kanceláře i z terénu s využitím online úložiště pro vytváření a sdílení dokumentů, tabulek obrázků a jiných dat. Office 365 zahrnuje kromě oblíbených a známých aplikací jako Word, Excel, Powerpoint, Skype nebo Outlook mnoho dalších, se kterými se vaše práce stane efektivnější a rychlejší.
Naším cílem není pouze prodat cloudové řešení, chceme vás provést procesem implementace, být nápomocni při migraci dat, uspořit vám náklady a zefektivnit práci v celé společnosti. Pomůžeme vám plynule přejít na nové řešení. Také rádi proškolíme vaše zaměstnance a ukážeme, jakým způsobem co nejlépe a nejúčelněji využívat známé i nové aplikace. Víme, o čem mluvíme. Sami jsme si prošli implementací Office 365 a známe nejen mnoho úskalí, která vás v začátcích čekají, ale také umíme v maximální míře využít výhod cloudového řešení. Věříme, že dokážeme i vaši společnost změnit na moderní a progresivní firmu. Zrychlíme vaši práci, zvýšíme výkonnost a efektivitu zaměstnanců a ochráníme vaše data.

Co vám Office 365 přinese

Flexibilní přístup k datům,

Pracovat se soubory a informacemi může každý uživatel on-line, z kanceláře, z domova i na cestách.

Podpora týmové spolupráce

Skype, Teamsy, Yammer, online zpracování dokumentů, tabulek a veškerých dat zefektivňuje spolupráci a snižuje náklady. Díky Office 365 vám pomůžeme vybudovat moderní digitální společnost.

Přizpůsobení systému

Díky našemu individuálnímu návrhu, jak efektivně pokrýt všechny potřeby vaší společnosti a zároveň optimalizovat náklady na minimum, získáte fungující systém přizpůsobený specifickým potřebám vaší firmy.

Zálohování dat, bezpečnost a aktualizace

Použitím Office 365 budou vaše data v bezpečí v cloudu, budou splňovat podmínky GDPR i další legislativní úpravy. Data jsou rovněž chráněna před odcizením nebo zneužitím nejmodernějšími prostředky. Kromě úspory financí za vlastní infrastrukturu získáte i pravidelné automatické aktualizace aplikací z Office 365.

Nechte si řešení odprezentovat od produktového manažera nebo si vyzkoušejte bezplatnou 30denní trial verzi Office 365 Enterprise až pro 25 uživatelů.

Dostupná funkcionalita

Office programy pro PC

Součástí je plná verze Office 2016 zahrnující Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher a OneNote. Jeden uživatel může používat Office 2016 až na 5 zařízeních (PC nebo Mac) a bude ho mít vždy aktuální.

Office programy online

Office 2016 je k dispozici i v online verzi v internetovém prohlížeči, která obsahuje aplikace Word, Excel, PowerPoint, Outlook a OneNote. Office online představuje odlehčenou verzi desktopových Office 2016 a slouží především k základní editaci souborů, zobrazování příloh emailů online a uložených souborů v úložištích.

Microsoft Teams

Komunikační nástroj pro pracovní týmy rozdělující jednotlivé kanály dle týmů a projektů, kde lze sdílet poznámky a soubory při vysoké míře zabezpečení. Nástroj je provázán s dalšími aplikacemi z rodiny Office 365.

Emailový klient Outlook

Používejte multifunkční profesionální e-mail s možností odesílání příloh až do 150 MB ve známém prostředí Outlooku na svém stolním počítači nebo ve webovém prohlížeči pomocí Outlook Web Appu.

Skype pro firmy

Pořádejte online videoschůzky s možností snadného sdílení obrazovky a HD videokonferencí. Mimo jiné lze aplikaci využít také na komunikaci s jinými uživateli pomocí rychlých zpráv, hlasových hovorů a videohovorů.

OneDrive pro firmy

Pro každého uživatele je připraveno úložiště o velikosti 1 TB, díky kterému se může dostat k dokumentům prakticky odkudkoliv nebo je sdílet s uživateli v organizaci i mimo ni. Navíc lze určit, kdo může soubory prohlížet a upravovat. Soubory je možné také synchronizovat s počítači a dalšími zařízeními.

SharePoint

Pro snadné používání a sdílení dokumentů v základním 10 GB uložišti s dalšími 500 MB úložného prostoru pro každého uživatele. Vytvořte si týmový web pro důležité firemní soubory a dokumenty podle vašich představ s širokou možností nastavení.

Microsoft Exchange

K zajištění firemní komunikace, která bude stále dostupná, napomáhá poštovní schránka (podnikový E-mail), kalendář a kontakty podnikové úrovně s kapacitou 50 GB. A to vše ve složce pro doručenou poštu pro každého uživatele. Navíc je možné řešení přizpůsobit vašim požadavkům.

Podniková sociální síť Yammer

Spolupracujte pomocí aplikace Yammer, která umožňuje navazovat kontakty se správnými lidmi, sdílet informace napříč celou firmou a organizaci projektů, aby se vyvíjely tím správným směrem.

Microsoft Bookings

Vytvořte si pomocí aplikace Microsoft Bookings online formulář, kde se budou vaši zákazníci objednávat na schůzku s vaší firmou. Vše pohodlně, flexibilně a online.

Microsoft Flow

Vytvářejte si automatizované procesy a postupy mezi vašimi oblíbenými aplikacemi a službami díky MS Flow, které zajistí např. shromažďování dat, synchronizaci souborů nebo automatický příjem oznámení.

Microsoft Forms

Vytvářejte průzkumy, kvízy a hlasování během několika málo minut v MS Forms, sdílejte je pomocí odkazu nebo např. připojením na webové stránky a sledujte výsledky v reálném čase.

Microsoft Planner

Organizujte týmové práce a plánujte menší projekty. K dispozici je vytváření plánů, řazení a přiřazování úkolů, sdílení souborů, prostor pro diskuze a přístup k informacím o postupu projektu.

Microsoft PowerApps

Vyvíjejte vlastní webové a mobilní aplikace. Díky PowerApps si vytvoříte řešení k obchodnímu problému ve vizuálním návrháři, který umí přizpůsobit plně funkční aplikace, a to bez psaní jakéhokoli kódu.

Microsoft TO-DO

K usnadnění denního plánování bez zbytečných stresů nejen v práci ale i v běžném životě slouží jednoduchý a inteligentní seznam úkolů Microsoft To-Do.

Office Delve

První aplikace využívající Office Graph ke sběru a analyzování dat o chování uživatele na základě jeho vztahu k obsahu, tématům a kontaktům. Slouží k vyhledávání a objevování nových obsahů v rámci MS Office 365.

Office Sway

Vyprávějte příběhy díky digitálnímu nástroji Sway a vytvářejte působivé, interaktivní webové sestavy, prezentace, školení a další materiály, které lze jednoduše sdílet.

Outlook Customer Manager

V rámci Outlooku bylo integrované CRM pro malé a střední podniky, kterým umožňuje spravovat a rozvíjet vztahy se zákazníky, zobrazovat historii komunikace, hlídat důležité úkoly nebo sledovat obchodní aktivity.

StaffHub

Plánujte vašim zaměstnancům směny pomocí přehledného kalendáře díky aplikaci StaffHub, která je také ve verzi pro mobilní telefony a usnadňuje zaměstnancům přehled o jejich směnách.

Je řešení Office 365 něco pro vás?

Poptejte prezentaci produktu nebo jeho 30denní trial verzi zdarma.

Kontaktujte nás

<strong>Jan Kukučka</strong> product manager
Jan Kukučka product manager