Proč přidat systém Pimics do vašeho ERP systému?

Hlavní důvody pro takové rozhodnutí znají společnosti, které si uvědomují potřebu specifických funkcí PIM.

Patří mezi ně například:
  1. Vytvoření vícevrstvé hierarchie produktů nebo dokonce více takových hierarchií.
  2. Snadný import a export velkých objemů produktových dat od vašich dodavatelů nebo k vašim zákazníkům.
  3. Popisy produktů s neomezenou velikostí a v neomezeném počtu pro různé účely/prodejní kanály.
  4. Klasifikace produktů včetně oborových standardů, jako je ETIM nebo eCl@ss.
  5. Datové modelování, neomezený počet vlastností produktu
  6. Správa digitálních aktiv (obrázky, dokumenty PDF, výkresy CAD, videa atd.)
  7. Dědičnost dat v rámci stromu produktů, hromadné změny
  8. Kontrola kvality dat
  9. Správa klíčových slov a metadat
  10. Publikace produktových dat do neomezeného počtu prodejních kanálů
 

Konec dilematu: má být vedoucím systémem PIM nebo ERP?

V případě samostatných řešení PIM bude vždy docházet k překrývání funkcí ERP a PIM a vždy bude existovat dilema, kde zahájit tvorbu produktu, přičemž obě možná rozhodnutí mají své nevýhody. Ne tak v případě Pimics, protože Pimics je postaven na funkčnosti ERP a nebude ji duplikovat. Pouze ji rozšíří. Pokud například hovoříme o tvorbě nových položek, Pimics může pouze přijmout nově vytvořené položky ERP, aby je obohatil o další informace. Může vám však v tomto procesu poskytnout nové flexibilní možnosti, které pokryjí i scénář udržování velkého sortimentu na straně PIM a internetového obchodu, zatímco v ERP se vytvoří SKU pouze pro ty položky, které se prodávají. Přijetím systému Pimics zaplatíte pouze za čistou funkcionalitu PIM, nic jiného.
  
Systém ERP neodmyslitelně obsahuje vaše kmenová data. Přidáním funkcí PIM je můžete příjemně obohatit doplněním hierarchických vztahů v sortimentu a výrazně rozšířit údaje o produktech zadáním vlastností, obrázků, propojených dokumentů atd. PIM dokáže flexibilně zpracovávat vaši taxonomii, kdy například položka může patřit do dvou produktových kategorií najednou, v závislosti na praktických kritériích, která potřebujete reflektovat na straně zákazníka. Tričko může současně patřit do kategorie triček a do letní kolekce a také třeba do jedné z vašich aktuálních promo akcí. To vše můžete specifikovat v rámci PIM a v rámci ERP. A tyto informace se budou přesně zohledňovat online ve vašem internetovém obchodě nebo ve vašich produktových/sezónních brožurách ve formátu PDF, které budete poskytovat svým zákazníkům nebo prodejcům.
 
 

Nehledejte nic jiného – Pimics je tu právě pro vás!

O ukázku můžete požádat zde.