Přijďte za námi na veletrh Reshoper

Ve středu 13. dubna 2022 bude na výstavišti v Letňanech rušno. Uskuteční se tu veletrh Reshoper zaměřený na problematiku e-commerce doprovázený stejnojmennou konferencí.

Nenechte si tuto akci ujít a navštivte nás na našem stánku. 

Ukážeme vám, jak digitalizovat a tim zefektivnit back-office procesy, především v oblastech:

  • finančních, skladových a logistických operací
  • správě produktových dat
Jako přední český dodavatel systémů na bázi Microsoft Dynamics, se zaměřujeme na zefektivnění a digitalizaci back-office procesů. Naše služby jsou určené po střední a velké e-shopy, které začínají řešit komunikaci v týmu a interní procesy které zákazník nevidí, ale vedou k jeho spokojenosti. Nezalekneme se ani enterprise e-shopů a organizací, i pro ně máme řešení. Naše nabídka se skládá z několika komponent a je tak dostatečně variabilní, aby pokryla různé potřeby. Na Reshoperu budeme prezentovat především oblasti tykající se finančních, skladových a logistických operací, tedy ERP a také správy a výměny produktových dat, tedy PIM.
 
Microsoft Dynamics NAV a jeho cloudová verze Microsoft Dynamics Business Central je celosvětově rozšířený a dlouhodobě prověřený systém, který dodáváme již více než 20 let a vyvinuli jsme i specializované oborové rozšíření tohoto ERP pro oblast distribuce a logistiky. Máme pro vás tedy vyladěné řešení, které pokryje vaše potřeby od financí až po sklady a logistiku.
 
Oblast Product Information Management (PIM) prošla za poslední rok v Česku velký kus cesty a tento pojem se již stále častěji dostává do hledáčku českých firem. My uplatňujeme naše dlouhodobé zkušenosti především z německého trhu, kde je PIM nedílnou součástí každého e-shopu. Naše řešení Pimics pomáhá se správou produktových dat výrobcům, distributorům, velkoobchodům, i maloobchodu. Základním prvkem je být platným a efektivním článkem v dodavatelském řetězci. Klíčovými vlastnostmi Pimics je importovat data od dodavatelů, konsolidovat produktová data, obohatit o další data a poslat dál do on-line i off-line kanálů tak, aby je zákazníci měli tam, kde je hledají a chtějí. Mezi typické problémy které se pomocí PIM systému řeší, patří nekonzistentní obsah v různých prodejních kanálech, náročnost údržby kompletních dat​, nejasné kompetence a procesy, metrika Time-to-Market (více naleznete třeba v článku 4 bolesti, které vedou k zavedení PIM - Allium). Pimics řeší tyto problémy a tím pomáhá snížit náklady a také zlepšit zákaznickou zkušenost,  čímž přispívá ke zvýšení prodeje.
 
Přinášíme vám řešení, které je unikátní tím, že spojuje funkcionalitu ERP a PIM v jednom systému, v jedné databázi. 

Díky tomu ušetříte náklady na IT, nemusíte řešit složitou integraci, ani zatěžovat vaše pracovníky užíváním různých SW nástrojů.

Tohle řešení prostě klape a váš eshop s ním.

Těšíme se na setkání s vámi. Domluvme si schůzku předem.

Chci se sejít na Reshoperu.
Autor článku:
Martin Opršal
Martin Opršal
Je produktovým manažerem řešení Pimics, který řeší oblast Product Information Management