Dynamics 365

Spojte funkce CRM a ERP systému do jedné cloudové platformy a posuňte svou firmu kupředu. Řešení Microsoft Dynamics 365 tvoří rodina produktů, které pokrývají různé firemní oblasti a jejich procesy. Obrovskou výhodou je jejich automatická vzájemná integrace včetně integrace k dalším typům aplikací a služeb.
Máme dlouholeté zkušenosti s vývojem těchto platforem, rádi vám poradíme. Každá společnost si z velikého rozsahu produktů a služeb může následně zvolit právě ty produkty a služby, které využije pro řízení všech svých činností. 

Co vám plaftorma Dynamics 365 přinese?

Optimalizaci obchodních procesů

s možností zisku většího množství příležitostí a zakázek

Růst zisků

pomocí optimalizace obchodních procesů, po které získáte více příležitostí a stihnete více zakázek

Snadnou komunikaci se zákazníky

propojením všech komunikačních kanálů

Vysoká návratnost investic do IT

díky nízkým pořizovacím a provozním nákladům

Vyšší produktivitu

díky automatizaci a zrychlení procesů

Zlepšení spokojenosti zákazníků

rychlým a kvalitním servisem, schopnostmi predikce a proaktivitou

Nechte si řešení odprezentovat od produktového manažera

Dostupná funkcionalita

Dynamics 365 Business Central

Řešení pro řízení podnikání, které pomáhá firmám spojovat své finanční, prodejní, servisní a operační postupy s cílem zefektivnit podnikové procesy, zlepšit interakci se zákazníky a lépe rozhodovat. Kombinuje více systémů do jedné, propojené aplikace, která spojuje podnikové procesy a ušetří čas zaměstnance. Zvyšuje efektivitu pomocí automatizovaných úkolů a pracovních postupů, to vše ze známých nástrojů Office, jako jsou aplikace Outlook, Word a Excel. S jednotným řešením získáte aktuální přehled o dění ve vaší firmě. Více o Business Central zde.

Dynamics 365 for Customer Service

Řešení je určeno pro budování a udržování vztahů se zákazníky s cílem zajistit jejich optimální spokojenost. Sjednocuje způsob práce pro evidenci a postupy řešení problémů zákazníků. Vymezuje, jakým způsobem jsou evidovány problémy, sleduje veškerou interakci související s případem. Umožňuje tvorbu a sdílení znalostní databáze a vyhodnocování výkonu a produktivity.

Dynamics 365 for Field Service

Řešení je určeno především pro servisní techniky pracující v terénu. Pokrývá veškeré požadavky na servis od evidence majetku zákazníka, přes místa poskytování služeb, plány preventivních údržeb, plánování tras, správu pracovních příkazů, až po fakturaci zákazníků a analytické nástroje.

Dynamics 365 for Financials

Řešení, které bylo dříve známé pod názvem Microsoft Dynamics NAV a Microsoft Dynamics AX. Dynamics 365 for Financials je řešení orientované na procesy základních oblastí společnosti. Pokrývá kompletní řešení pro účetnictví, je zaměřeno na oblasti skladového hospodářství, nákupu a prodeje, výroby, plánování, servisu, marketingu a HR.

Dynamics 365 for Marketing

Řešení, které pomáhá přeměnit potenciální obchodní možnosti do obchodních vztahů. Obsahuje různé aplikace a řešení, která jsou určena pro podporu marketingového oddělení a koordinace s prodejem. Spolupracuje s řešením pro prodej. Podporuje různé způsoby marketingové komunikace se zaměřením na osobní přístup k zákazníkovi

Dynamics 365 for Operations

Kompletní ERP nástroj Dynamics for Operations dokáže zvýšit rychlost vašeho podnikání. Podnikový informační systém je postavený na cloudovém řešení a dokáže zabezpečit plnou podporu všech firemních procesů od financí až po plánování výroby, výrobu a prodej. Poskytuje relevantní data a zobrazení strategických rozhodnutí v jednotlivých odděleních firmy.

Dynamics 365 for Project Service Automation

Kompletní řešení, které pomáhá prodejním a realizačním týmům získávat nová zákazníky a dodávat projekty včas a v rámci rozpočtu. Tím napomáhá zvyšovat důvěru zákazníka. Řešení zahrnuje možnosti tvorby nabídek a zakázek, umožňuje plánovat a přidělovat zdroje na projekty. V rámci projektů zajišťuje týmovou spolupráci, podchycuje údaje o časech, nákladech a tím i následnou fakturaci. 

Dynamics 365 for Sales

Řešení původně známé jako Dynamics CRM online. Prodejní aplikace je určena primárně pro řízení vztahů se zákazníky a automatizaci obchodních a marketingových procesů. Umožňuje evidovat, řídit a rozvíjet obchodní příležitosti tím, že eviduje veškerou obchodní komunikaci a zpřístupňuje rychle a jednoduše obchodní informace. V rámci této aplikace je možná správa a přístup k zájemcům, příležitostem, ceníkům, marketingovým seznamům, kampaním nebo rychlým kampaním. 

Je řešení Dynamics 365 něco pro vás?

Poptejte prezentaci produktu

Kontaktujte nás

<strong>Jan Kukučka</strong> product manager
Jan Kukučka product manager