Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Dynamicské cloudové řešení CRM

31.7.2018
(1.část)

CRM, tři písmenka, jejichž obsah je mnohdy dělicí čárou mezi úspěchem a neúspěchem. Obzvláště v digitální době, ve které právě žijeme. Ne každý ví, že počátek CRM sahá již do 80. let minulého století. Tehdy se jednalo spíše o systémy pro správu kontaktů a úkolů. V 80. letech si střední generace spíše vzpomenou na jinou zkratku, a to CML, centrální mozek lidstva, z kultovního seriálu Návštěvníci.

V podstatě by se dalo tvrdit, že se právě ocitáme v době, kdy se centrálním mozkem lidstva stává právě CRM. V kombinaci s Power BI nástroji, umělou inteligencí, komunikačními programy, procesní správou dat a dokumentů, by se tomu tak opravdu dalo říct. Jak tedy funguje moderní CRM? Jaký přínos má pro firmy? Je lepší on-premise nebo on-line? A co náklady?
Allium - Dynamics 365

Cloud – milujeme i nenávidíme

Rozpolcenost v pohledu na cloudová řešení se netýká jen společností, firem nebo týmů. Sám se ocitám v situacích, kdy bych chtěl mít vše po ruce a přimhouřil bych i oko nad svěřováním osobních dat mimo svůj počítač. A za chvíli jsem zase bojovníkem za to, že fotky své rodiny přeci nedám žádné třetí straně. Jak je ale zálohuji na externí disk, tak si říkám, co když ten disk jednou „odejde“? Nebylo by tedy špatné mít ještě jednu zálohu na OneDrive nebo jiném úložišti? A kolotoč pro a proti cloudu se opět roztáčí…
 

V čem je výhoda cloudového řešení CRM ?

  • Software jako služba (tzv. SaaS – Software as a Service) - platíte pouze měsíční poplatek za aktivní uživatele jednotlivých aplikací.
  • Snížení nákladů na infrastrukturu společnosti.
  • Práce s nejaktuálnější verzí programu Dynamics 365.
  • Jednotná báze dat.
  • Mobilita.
  • Práce s daty v reálném čase.
  • Flexibilita používaných zařízení.
  • Import dat z jiných systémů.
  • Podpora v GDPR na straně dodavatele služby.
  • Automatické přizpůsobení aktuální legislativě.
  • Zabezpečení dat a zařízení (v kombinaci s Microsoft 365).
  • Propojení s Office 365.
Allium - Dynamics 365 CRM
 
A stejný pohled máme i na poklady v CRM v rámci Dynamics 365. Poklady, které firmy léta střádají a teď se mají rozhodnout, jestli oželet komfort rychlé dostupnosti informací a mít data chráněná „u sebe“, na staré verzi software, nebo je uložit do cloudu, nemít je pod kontrolou a mít je dostupné vždy a všude v nejnovější verzi CRM systému. Trendy ukazují, že management společností i přes skeptický pohled některých IT specialistů, chce jít do cloudu a do cloudu i přechází. Cloud a SaaS (pronájem software neboli SaaS – Software as a Service) se stává trendem budoucnosti. A Dynamics 365 pro CRM je i trendem Allia pro nejbližší budoucnost.

Víte že, 86 % CEO na světě chce co nejdříve přejít do cloudu?
Zdroj: PWC CEO Survey


Pokračování příště...

Allium nabízí CRM řešení na bázi Dynamics 365, které se přizpůsobí potřebám Vaší firmy.

Chci vědět víc.
Autor článku:
Jan Kukučka
Jan Kukučka
Jan má na starosti strategický rozvoj společnosti a produktů, marketing a cloudové řešení Microsoft 365 a Office 365.